reklama

Nový článok Autogramiáda Superstar, alebo byť či nebyť udupaný

20. apríla sa v Bratislave konala dlho očakávaná autogramiáda tohtoročnej Superstar. Mám 9-ročnú dcéru a ako správna matka som jej to nemohla odoprieť. To som ale netušila, čo nás čaká. Teraz už viem, že nabudúce ani za svet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vybrali sme sa teda do nemenovaného nákupného centra, aby nás ohúrili tie úžasné "hviezdy". Zišlo sa tam takmer 2000 ľudí. Z toho (dľa môjho úsudku) asi 1500 naozaj nespratných pubertiakov. Medzi nimi prevyšovali najmä pobláznené dievčatá, vyobliekané nechutným spôsobom, ale akože sexi. Všetko to malo začať o 16.00. Dávala som dcére posledné pokyny, kde má byť, čo má robiť a ako si má dávať pozor a...a zrazu jej nebolo. Áno, moja chyba. Skrátka ju ten dav vcucol ako taká črevná peristaltika. Nadávala som si do neschopných materí, no keď som sa poobzerala, nemohlo mi uniknúť, že nie som jediná nemožná. Zostalo nás tam niekoľko vyľakaných a zúfalo vyzerajúcich rodičov. Vypliešťali sme oči a hľadali svoje "vcucnuté" ratolesti. Hmm...márne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na začiatku bolo ešte všetko v poriadku. Program sa začal celkom kľudne, superstaristi vyskakovali na pódium jeden po druhom, samozrejme za urputného škrekotu nadržaných slečien. V poriadku to bolo, kým si neposadali za veľký stôl, aby porozdávali svoje "vzácne" autogramy. Prišiel moment, kedy nám prizerajúcim sa rodičom veru nebolo všetko jedno. Ja som bola na tom ako tak dobre. Moje dieťa reagovalo na telefonáty, tak mi aspoň odľahlo, že dýcha a nemá nič zlomené. Mamička stojaca opodiaľ však podliehala panike. Jej dcéra nebrala telefón a nebola žiadna šanca nájsť ju v dave. Snažila som sa ju ukľudniť: "Nebojte sa, veď je tu kopa ochrankárov. Nič sa im nestane."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lenže tí ochrankári tam boli pre účinkujúcich, nie pre fanúšikov. Robili všetko pre to, aby sa niekto náhodou nebezpečne nepriblížil k "celebritám". Tlačili tie úbohé deti čo najďalej od tých slávnych detí, no a tie naše úbohé deti sa tlačili smerom k tým slávnym deťom. Jednoducho povedané, vznikla strašidelná tlačenica. My rodičia sme stáli okolo toho kotla a nemohli sme robiť absolútne nič.

Moderátor sa na to všetko pozeral z výšky pódia a tak mu došlo, že toto nemusí dobre dopadnúť. Niekoľko krát vyzýval vzadu stojacich, aby ustúpili, no zdalo sa, že to zaberalo iba na chvíľu. Vyhrážal sa predčasným ukončením autogramiády, ale tiež zbytočne. Mohol a mal to urobiť. Keby tam mal svoje dieťa, určite to urobí. Všetci vystrašení rodičia vykrikovali, nech to predsa len ukončí, inak sa stane nešťastie. Lenže rodičia tam neboli podstatní. Po zhruba hodinovej mizérii, sa organizátori rozhodli, že zbytok podpísaných fotografií rozdajú hostesky. Myslím, že by bolo rozumnejšie a hlavne bezpečnejšie, keby tak rozhodli hneď. Superstaristi mali zaspievať, ukázať svoje "slávne" tváričky live a hotovo. Tu máte všetci podpísané fotky a dovi dopo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšiu hodinu trvalo, kým sa objavila moja dcérka. Úbožiatko zadýchané, smädné a nešťastné, pretože ju takmer udupali a vytrpela si to úplne zbytočne. K podpisom sa nakoniec nedostala. Pretlačili sa cez ňu silnejšie, väčšie, s veľkými výstrihmi a vulgárnymi rečami.Bratislavské pubertiačky, ktoré som tam skoro prefackala. Neviem, pre koho to vlastne zorganizovali. Prišlo strašne veľa malých detí, ale tie veľké ich odstrčili. Keby sa s tými menšími tlačili aj rodičia, mohlo by to dopadnúť ešte horšie-príliš veľa ľudí na príliš malom mieste. Mizerná, nepochopiteľná akcia s nemožnou organizáciou. V médiách ospevovali vysokú účasť. Mňa by zaujímalo, čo by robili v prípade, ak by naozaj niekoho udupali. Superstar by vyvesila čiernu zástavu?

Janka Matejčíková

Janka Matejčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zdravotná laborantka.Keď nie som v práci,tak sa venujem svojej dcére.To je celý môj svet.Pri písaní relaxujem.Vždy mi to pomáhalo. Nemusím k psychiatrovi:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu